Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 December 2010

~Broadband..?~

Nampaknya aku akan berhijrah kembali ke Johor...

Lebih tepat dan nyata adalah ke Parit Raja, Batu Pahat...

Hey..Hey... Adakah ini bermakna kehidupan aku dan blog akan terpisah..

Owh.. Tidak.. Tidak...

Maka dengan rasa bebesar hatinya.. 

Aku akan berhijrah kepada penggunaan broadband...

Hohoho.. Setelah bertahun-tahun aku mendambakan kehidupan internet aku kepada pihak TM sahaja.. Kini aku berubah kepada Celcom...

Harap-harap TM nanti buatla perkhidmatan macam ni... * Giler aku sapot TM la... Aiyark.. pengsan....*

Tapi aku tak beli pun lagi Broadband tu.. Bajet sok nak g QueensBay nak cari kat sana jer.. So malam ni aku survey by tenet... Hek-hek..

Hasilnya adalah... Dan aku membuat keputusan untuk memilih....


~Hihi... Nampaknya aku memilih Basic iaitu dengan bayaran sebanyak RM58/month ( harga biasa adalah RM68/month). Mula-mula aku ingat nak amik Lite jer.. Tetapi tidak sesuwai dengan kehidupan aku yang suka mengupload video... Lelagu indah.. serta membuat blogwalking 24hours... Hahaha.. jadi dengan jasa baik mak aku.. dia akan membayar setiap bulan... Tenkiu mak.. I love U so much... * haha.. ayat bodek kah ini...?*


Sebelum aku membeli secara mengkhinzir buta.. Aku telah memastikan agar dikawasan rumah sewa aku akan mendapat liputan yang menawan dihati.. Tidaklah rasanya aku hendak menanti berjam-jam untuk satu page.. Doyay.. Harap segalanya elok...

~Welcome Broadband into my life..... I hope .. we can life together in harmony... Hehe~

p/s: untuk gambar yang lebih kacak sila klik pada gambar... *Eleh macam la korang tak taw kan.. semua dah pandai dahh.... saje gatai nak kabo gak.. hahaha*

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails