Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 December 2010

~Skype wif Hafiz Hamidun ... waaaaa~

Omg Omg.. Yayyyy... Hari ini aku chat ngan Hafiz Hamidun guna Skype la..
*aku largestkan nama HH .. huhu.. pink kan.. sesuwai tu....*

Aiyark..... Pengsan....

Okeh.. dah dah bangun-bangun ... Jangan nak geDiks-geDiks pengsan-pengsan pulOks...

Doyay... Hehehe.. Walaupun chat nye dok tukar smile je.. Tapi rasa terharu dan tergaru la sebab dilayan juga...

Waaaaa...Waaaa.. Sambung Histeria.... Waaaaa.. Aiyark.. Pengsan lagi....


Hehe.. tu je yang aku chat.. Pastu aku layan Blog.. Hehe... Blog itu best.. Best...Best...

P/s: Dulu ringtone aku lagu HH ni.. Tapi lepas setiap kali lagu HH ni berkumandang je kat henset yang membawa maksud ada miting ataupun perjumpaan ke apa-apa yang adhoc.. Aku jadi fobia nak buat ringtone.. So aku layan je tak buat ringtone dah... Hahahaha

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails