Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 December 2010

~Yoya Yoya di Penang~

Heyyyy Hooooo.... Heyyyy Hoooo...

Huhuhu.. baru ada kesempatan nak online.. tadi cuak-cuak ayam aku menyusun borang-borang nak daftar hari isnin ni.. Doyay.. Tadi bagus punya merayap.. Haha... Sekang hambek ko... Aiyark... Pengsan...

Hari ini aku sibuk bebenar.. Hehe.. Yelah pergi menghantar adik aku.. Si Hafiz pulang ke USM. Sempat la gak pegi teman si Padil soping kat QueensBay... hehe... aku plak.. takde mood nak shoping.. So aku merayap je la.. Hehe..



~ Ni tangkap gambar kat parking kete sementara tunggu membayar tiket parking yang beratur ya amat la panjang.. Doyay....~

Dan seperti yang telah digembar-gemburkan kepada semua.. Aku telah membeli BroadBand Celcom.. Hahaha... Melayang RM200 mak aku sebab beli 2 broadband.. Satu aku satu lagi adik aku... Doyay... Adik aku sian.. Sekali Kolej Kediaman Taman Kelisa takde WiFi UTHM la pulak.. Maka dia pun seorang blogger seperti aku telah membuat keputusan untuk membeli broadband jugak.. Tahniah- tahniah....  
-
-
-
-
TaDa....
-
-
-
-

This my Lovely Broadband Modem... Hehe
*GeDiks... tu pun nak tangkap gambar... hahaha*

 

~Harapan aku.. moga dikau dapat berkhidmat dengan cemerlang sepanjang setahun setengah ini... Amin....~


p/s: Posting ni aku buat ketika masih menggunakan Streamyx lagi... Aku akan merindui kestabilan dirimu Streamyx....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails