Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 December 2010

~Edisi Mp4~

Assalamualaikum dan salam Mp4...

Hehehe.. hari ini mahu bercerita tentang Mp4 aku.. hehe.. biasalah bila perjalanan yang jauh akan dimulakan .. barulah tergedik-gedik nak cari balek Mp4 aku yang disayangi..

Kenapa aku suka Mp4 aku.. Ia adalah kerana.. Ianya mahal.. hahahahaha... taklah.. ianya terlalu bagus dan berkualiti. Melaluinya aku paham kenapa mende mahal itu bagus.. Hahaha... Bateri tahan lama oo... Pergi balek johor still boleh layan lagu lagi....

~Ia inilah dia.. Cik Pink.. Kelahiran ZEN Creative NEEON 2~

Walaupun waktu nak beli tu menangis jap.. Hahahaha.. Tapi dah lama dah aku beli. Dari PUO dulu.. sampai sekarang elok lagi.. Hey-hey.. Moga-moga hayatnya panjang lagi.. Amin...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails