Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

04 December 2010

~Johor Here I`m Come again~

Assalamualaikum dan Salam Berbicara..

Lama sudah rasanya tak updated blog ney..
Yelah .. Semalam aku tak updated pun kan..
Sabo jela.. Busy ya amat semalam..
hehe..

Alhamdulillah... Niat untuk menyambung belajar tertunai..
haha... 
UTHM here i`m come again for more one and half years..
haha...

Akhirnya dapat juga aku mengambil kos yang takde kaitan ngan elektrik..
Hahaha...
Aku berharap takde la kira-kira yang memeningkan waktu master ni..
Aku rasa aku lebih suka mengarang dari aku kena mengira dan menghafal rumus.. Payah beb..Payah.. Aku pening ngan matematik ney..

Hahaha...

Dapat juga aku sambung Kursus Sarjana Pendidikan Teknik dan Vokasional.. Hahaha. Aku harap aku takler merungut-rungut payah le susah ke.. hehe.

Haraplahhhh


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails