Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 December 2010

~Masalah-masalah~

Assalamualaikum.. Dan Salam berbicara...

ISh.... Mengeluh lagi...
MySpace

Bila terus berfikir dan berfikir kepala jadi semakin pusing..
MySpace

Banyak masalah yang datang lagi apabila satu penyelesaian telah ditemui. Dulu masalah aku adalah aku tidak berbuat apa-apa namun kini setelah masalah aku selesai aku dapat menyambungkan pengajian. Masalah yang lain pula yang datang. Di mana nak mencari kewangan. Yuran bagaimana... Barang-barang keperluan macam mana... Semualah masalah datang berpusu-pusu ke dalam pale otak aku..
MySpace

Tapi aku seharusnya tenang. Kerana setiap masalah pasti ada penyelesaiannya..
MySpace

Moga aku menjadi seorang yang tabah...
MySpace

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails