Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

31 December 2010

~Saya Blogger UTHM~

HoLa... HoLa... Hehehe...

Dalam ketika aku berblogwalking .. Tiba-tiba aku ternampak dikebanyakan blogger-blogger student ni mesti ada link blogger u masing-masing..

Hati aku terdetak dan terdetik. Sudah masuk 2 tahun dah aku berkecimpung didalam dunia blog ni.. Tetapi kenapa aku takde link ke Blogger UTHM yer... Adakah kerana hanya aku yang tak tahu...? Atau aku tidak hendak ambil tahu...? 

Sekali taip je.. Aku sudah ketemu dengan blog untuk blogger UTHM... hehe..

Tanpa segan dan silunya.. dengan ini aku meng isytihar kan aku sebagai BLOGGER UTHM...

Photobucket

Nota nak kena kaki :

Nampak gayanya aku harus menulis secara sopan dan bagus.. Heheh.. nanti kalo blogger-blogger UTHM baca macam mana.. hehehe.. *bajet ada orang nak baca blog ni jer.. Hehehe*

P/s: pasan tak.. sekang ni aku guna font besau la... rasa macam semangat bila besau-besau ni.. hehehe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails