Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 January 2011

~New ShoutMix...~


Yue Sii... My new ShoutMix... Hak-hak.. Warna-Warni kan..... Opkos aku suka warna warni.. Kerana warna warni itu adalah kehidupan... So lepas ini.. sape-sape yang datang blog aku harap dengan berbesar hati meninggalkan jejak anda disini...

MySpace

Tapi setiap yang gembira pasti berdamping dengan yang sedih... ShoutMix yang aku guna kali ini adalah account aku yang lama.. So komen-komen yang baru-baru dah hilang... Wuutttt da Fish!!!

MySpace

Dan yang terkeluar adalah komen-komen ketika masa aku panas baran.. dan semua orang sedang dicaci maki.. hahahaha... Maaf... Maaf... (padahal boleh je nak delete tapi aku malas seh.. hahaha)
MySpace

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails