Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

21 February 2011

~One day at PKU UTHM~

Salam.... HEy...Hoo...

Hari ni nampaknya hari yang kurang bagus untuk diri aku... Hahahaha....~

Omg...Omg... 

Fizah terlantar di PKU selama beberapa jam... Hari ni aku dengan secara tidak sengajanya telah terlantar di PKU.. akibat daripada blood pressure yang terlalu tinggi...

Paling tak boleh blah... Aku kena guna wheelchair untuk ke wad PKU... Sekali aku terasa seperti Usop dalam citer Kak Limah pulak.. Doyay.. Sabo je la.. Malu tahap labu kundur... Hahaha...~

First waktu masuk pressure aku memang dah tinggi dah... 179/123... Ingatkan dah rehat-rehat boleh la turun.. Sekali dia mencapai ke tahap 210/110... Alhamdulillah.. Nasib baik tak strok.. Kalau tak pasti hak milik kekal Allah ini dipulangkan kembali kepada empunya....

Hehehe.. Sabo je la.. naseb tak kena tahan hospital.. Makaseh Dr Saidatun dan kakak-kakak misi di PKU UTHM yang memberi bantuan awal kepada aku.. Kalau tak.. Entry ini pasti tidak akan wujud pada saat ini...

Dan paling best.. Aku dapat ubat baru.. Hahahaha... Nama pun canggih yooo... Hehehe

Ok la.. I need more rest for today... Yay...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails