Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

02 February 2011

~StoRy By StOrY for 3 Feb 2011~ Edisi Duduk rumah...

Hey Hoo...

Hari ini aku mahu ber SBS edisi bergambar lagi.. Yeyyy

~1`st StOry~


 ~Sony HandyCam.. Welcome again into my life.. hehehe.. Jasa anda amatlah diperlukan untuk melengkapi tugasan-tugasan di peringkat sarjana ini... Everything must be real and everything and moment must be record...~

psst : Handycam ni aku beli sebab nak buat tugasan keusahawanan waktu degree dulu.. penat merengek-rengek.. dapat juga.. hehe..

~2`nd StOrY~


 ~Mary Kay purse... Hehe... Aku jumpa dalam bilik.. tanya kak ilah dia tak mau.. so aku amek.. buat purse pegi pasar malam.. hehehe~

 ~3`th StOrY~


~Nasi kerabu.. Ohh Yeahh.. Sedap toll... nasi kat tempat mak cik tu je yang sedap.. hehehe.. seyes beb.. memang sedap walau kita makan ianya lewat... nyum..nyum...~

~4`th StOrY~


~ZA again...???~ Doyay.. aku dah macam duta ZA kan.. sebab dah macam produk tu je aku guna.. tapi seyes.. aku rasa dengan beliau.. Mahal sikit tu biasa la... hehehe..~

Nota nak kena kaki:

Kenapa aku suka orang itu.. Tetapi aku rindu orang lain. Kenapa... Kenapa... Ya Allah temukanlah aku dengan insan yang kau takdirkan untuk diriku...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails