Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

16 March 2011

Hohoho..

Hey Hooo!!!

Apa yang sudah jadi dengan blog ni.. Adoyay.. Kenapa aku sudah tak sehebat Cik Kiah yang selalu menghapdet Blog ehh.. Ades...

Masa itu emas *urk.. sekang ni aku kena menyelitkan falsafah didalam setiap perkataan aku.. hehe* 

Hari ke sehari... Sibuk yang meneman diri ini.. Dan bila ada masa yang terluang pasti akan diisi dengan perkara yang berpekdah.. iaitu.... Tido... Hanya ketika tido je aku boleh berjumpa dengan yang tersayang.. HeeeellllOoooowwwww.... Ada kewwww yang tersayang.. Huk Aloh... Takde sape nak sayang aku.. Huwaa... Ehh.. Emo pulOks... Sudah-sudah.. biarkan rasa itu mati.. Hahaha...

Aku sayang akan blog ini.. namun masa yang mengekang ini amat menyesakkan.. Hahaha.... Akan ku usaha untuk dihapdet sentiasa...

Chaiyok fizah... Hahahahaha~

Arios MAmbo~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails