Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 March 2011

~One day At PJB & UTM~

Sekali lagi aku ke Politeknik Johor Bahru ... Kali ini satu bas bertolak yer.. Lawatan kali ini adalah untuk melihat proses P & P di Politeknik Johor Bahru.. 

Namun agak malang kedatangan kami untuk melihat P&P dijalankan adalah terbantut kerana Politeknik sudah berada di penghujung semester... *Ewahh.. skema giler ayat lo... ingat ni report pedagogi ker.. Doyay...*



~Patriotik la sikit.. hehehe.. Wif Lia...~

~Dengan Lecturer PJB @ Uchu.. Hehehe~

~Siler.. Seksi Siott... Siler Serr....~


Okey Cukup untuk PJB... Kita bercerita tentang ke UTM pula...

Pergi ke Pesta Konvo UTM ni adalah program tambahan sebenarnya.. Ikutkan aku aku nak balek jer.. Ponat badan den .. Hek2x..


~Waktu tengah menyejukkan ketiak kat dalam bangunan ( bangunan ke tu... Ades) yang ada ekon tu.. Hehe.. bergambar ngan pamplet.. Hehehe...~


~Stiker ini dapat waktu nak masuk bahagian apa tah... Tiba-tiba je dia tampal kat baju.. NAseb tampal tu kena tempat yang betul.. KAlo tak.. Eiiii....~


~Wif..Teman-teman yang genteng.. hahahaha.. Ni sebelum operasi membasahkan ketiak... Bergambar dulu.. Eiyahhhh~

Nota nak kena kaki: 

Moral for today : Jangan sibuk urusan orang lain boleh tak... Menyebabkan aku rasa nak sepak orang jer... Bengang aku....



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails