Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

03 March 2011

~Tidak terkata-kata~

Aku cuak.... Adoyy...

Tak boleh blah rasanya bila ditanya secara direct.... Takde kata-kata yang terbit dari bibir munggil aku ni... *munggil ke....*

Boleh dikatakan aku selalu menjadi target didalam kelas ketika presentation... Doyay.. Tak terkata aku... Dah le aku jenis bercakap selepas berfikir... Susah betul nak berkata-kata spontan ni.. Takut-takut tersalah kata nanti.. Doyay... 

So .. harap maaf kepada yang bertanya kepada aku.. dan aku hanya mampu membuat muka ala-ala cuak jer.. hahahaha....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails