Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 April 2011

~Apa rasanya jadi glam.....~

Salam....

Entah apa yang bermain difikiran rasanya...

Apa rasanya jadi seorang yang fofular yer...

Dikerumuni ramai peminat... Setiap langkah pasti diperhatikan... Juga setiap perbuatan menjadi ikutan ramai yer....

Bagaimana nak menjadi fofular yer.... bagaimana....

Tak tahu nak menyatakan perasaan aku macam mana sekarang ni... Fofular.. or Glamer... apa mendenye tu.. aku pernah hadapi ke situasi tu.. 

Tak... Tidak.... 

Yang pasti membuak rasa ingin tahu adalah.. Bagaimana agaknya perasaan menjadi glamer se glamer Prince William dan Kate... Omg...Omg... Cemburu itu terlalu menebal di dalam hati.. Huk..Huk... Jeles juga kepada blogger yang glamer.. semua orang nak jadi follower... Uishhh... Juga rasa jauh hati melihat orang yang belajar oversi ni.. Waaa... Tambah-tambah dok layan video Anwar Hadi ngan Matluth... tambah-tambah rasa... Aarrrghhhh.. bila nak g belajaq obersi ni... PHd nanti kot... waaaaaaa....* ehhh Phd aku nak buat PJJ je la.. nak kawen laaa... waaa...*

Tak payah lihat jauh-jauhlah... kita tengok sekitar kita pun dah cukup kot... Apa rasa jadi orang sebelah saya yang glamer... Bila berjalan hanya dia yang orang lain nampak... Bila berbicara hanya bicara dia yang didengari... Bila memandang hanya pandangan dia yang berbalas...

Okeh .... takde orang sebelah saya sebenarnya.. saje nak beri contoh...

Tak pun apa rasanya jadi artis yang glamor ehh... Apa perasaan derang sebenarnya.. apa perasaan derang ketika di tandas... di dapur... di ruang tamu... Omg..Omg.. Komplikated persoalan yang diajukan....

Tapi aku lebih teringin nak tahu perasaan seorang golongan intelektual yang glamer... Apa yang selalu bermain difikiran dia sebenarnya.. adakah dia sering berkognitif kearah intelektual.. Atau dia tak pikir apa-apa sebenarnya.... 

Sesak nafas rasanya bila persoalan tu sering bermain dalam fikiran ni.. Eiiyaaaayyyyy


p/s: Bayangan aku... Bajet glamer... ada orang bagi bunga la.. ada orang bagi chenta... ada yang bagi bintang ... ala star aaaarrrr.. ada yang mintak autograf.... yang dua lagi tu tak taw derang nak apa.. tak sempat nak tanya.. hahahaha

Nota nak kena kaki:
Apa rasanya kalo Anuar Hadi ke... MAtluth jawap soalan aku ni ehhh.. Yayyyyy...Yayyyyyyyy

1 Komen:

miss lyzeer said...

x yah nk glam2 pn x pe..janji kita happy =p

Related Posts with Thumbnails