Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

21 April 2011

~Layan jiwa di Kuale~

Biarkan ia pergi .. Jangan dikesalkan.... Lalala..

Wah.. layan jiwang aku rasa... hehe..

Itu adalah lagu Slam... Biarkan ia pergi...

Tiada kognitif rasanya memikirkan kenapa lagu ini sangat matching dengan afektif diri aku yer...

Ceewaaaahh.. guna istilah pendidikan la luuu.. Hey..Hey..Hey.. aku tak percaya chenta....

Omg...Omg... Aku mengalami kecelaruan kognitif sekarang ni.. 

KENAPA....????

Ditokok oleh keadaan yang serba keserabutan... Ditambah juga dengan jiwa yang caca merba... Hati menjadi tidak keruan... gilooowwwwww.... Aku tak paham apa yang aku perkatakan saat ini...

Bagaimanakah... Bagaimanakah....Waaa.waaaa...

Somebody help me....!!!!! I want someone to love.....

Upsss... terkabor plak ape yang teman nak kaborkan .. Hahahhaa..

Arios Mambossss..... bukan mamposss yer.. hahahahahaha....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails