Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 April 2011

~Maaf saya tak cium.....~

Jai Hooo... Jai Hooo...

Alamak dah kena kenan Jai Ho la ni.. Hahahahahaha.... Okeh hari ni aku nak cakap pasal...

Aku kalau salam ngan orang susah sikit la nak cium tangan orang tu.. walaupun yang salam aku tu orang yang lebih tua ke... Yang berhormat ke.. Apa ke... 

p/s: gambar waktu jumpa makcik tepi jalan... hehehe

Kecuali... Aku salam ngan Emak.. Abah .. Kakak... Atau sedara mara aku je.. Yang lain kadang-kadang tengok mood... Tak pun tengok orang.. Hahaha...

Kalau orang lain semua cium.. nak tak nak terpaksa la labu... Kalo tak aku tunduk je sikit.. huhuhu....

Bukan apa.. waktu kecik mak aku ajar gitu.. Dia cakap.. kalau kita cium tangan dia .. nanti di lain hari mungkin kita akan minta tolong pada dia.. atau dia akan minta tolong pda kita.... Huhuhu..

Bukan aku taknak tolong... But... Entah la.... tak tahu nak cakap gane... dah terbiasa kowt.. nak buat macam mana.. memang aku gitu.. hehehe...

Apa pun.. Sorry Makcik..... Saya salam jer... Hehehehe.. Jangan Mare....

Arios Mambo~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails