Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

13 April 2011

~Me wif Fesyen... urk..~

Fesyen aku ke kelas... Hehehe

Baju di hari malas... Yang malas nak iron baju.. Hehehe. So aku sarung je baju kurung kotak-kotak ....

Tadaaa.... Chantek tak.....?

 
 Tapi...!!!!!!

Bila aku pakai baju kotak-kotak ni mesti tyme Kelas Pedagogi dengan Tuan Haji Ashari... Taip kali aku pakai baju ni la.. dia mesti akan ajak aku " Jom main dam...." Urk... Ni baju aku la... Bukan tempat main dam.. Waaaa.....Ni batik 1Malaysia la...Waa..

Bila sampai hari bergaya.. Aku pastikan memakai pakaian yang matching... Dari kain sampai tudung.. Hehehe.. hari ni aku pakai baju Pink.. Sekali Dr Lee ( Dr kaedah aku) dia siap panggil aku pinky lagi... Ades...


Chantek kan.. Baju pink saya... Hehehehe~

Ok.. dah...aku bosan...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails