Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

07 April 2011

~Taik tu bukan aku punya laa...~

Yek..Yek.. Apa punya tajuk nye entah....

Tapi memang kenyataan.. taik tu bukan aku yang punya...

Seyes bukan aku punya taw...

~Beberapa hari yang lalu~

Cik Rina datang BP bawak Mr V dia.. Aku pun join la naik Mr V dia best-best jenjalan.. Sekali Cik Rina nak round-round dalam kampus.. dah pening pusing naik Mr V.. Kitaorang pergi la Masjid UTHM untuk menunaikan solat.. *Ecece.. Baik rupanya aku ni...*

Nak di jadikan cerita... Aku masuk la toilet.. Sekali masuk.. jenguk-jenguk pale.. Nampak... Yek...Yek.... Wek.. taik timbul la... * Giler... entry aku ke ni.. giler busuk punya ayat.... * Aku sedaya upaya la nak cuci toilet tu dengan segala usaha menarik pam.. sebab tali pam tu dah rosak... 

p/s: Gambar mengandungi unsur-unsur keji... Sila jangan menatap lama-lama.. kang hilang selera makan...

Bruuuuuu..... Ingat dah berjaya dah.. sekali.. Ia kembali timbul... Yek..Yek..

Terus aku keluar dari bilik air tu.. Sekali ada makcik tu masuk.. Pastu dia kuar... Dia boleh usha aku slek jerr..... Ceh.... dalam hati aku cakap...

Taik tu bukan aku yang punya laaaaaa......

p/s: Mr V.. is Vios yang Cik RIna baru beli.. Hahaha... Rasa nak balek rumah la.. nak rasa naik Miss SFL... Saga FL adik aku laaa.. HAhahaha... Aku plak.. bila nak ada kete.. .. waaaaaa...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails