Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 May 2011

~Jejaka Masa Hadapan punya story lagi .. hehehe~

Assalamualaikum....

Akhirnya semalam.. apa yang telah aku risaukan telah pun berlalu.. Hehe...

Thanks My Jejaka Masa Hadapan... Akhirnya.. Jejak juga kaki anda di rumahku.. Hehehe...

Bila difikirkan kembali ..

Kehadiran anda seringkali secara tiba-tiba namun dalam tiba-tiba anda , anda kerap kali membuat aku tersenyum..

Anda tiba-tiba hadir dalam hidup aku... anda juga selalu membuat keputusan yang tiba-tiba.. Moga segalanya berjalan dengan lancar....

Yang pasti aku akan kotakan janji setelah anda mengotakan janji anda kepada aku...

Hadirnya anda didalam diri aku ini seperti anda datang mengisi kekosongan di dalam hati ini... Terima kasih Jejaka Masa Hadapan ku ... Anda selalu di hati aku....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails