Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 May 2011

~Kisah bunga tangan~

Salam...Alhamdulillah... 

Sampai juga daku di Kuala Kangsar yang indah ini...

Hehehe... Tiada topik yang hot nak dikongsikan bersama.. just ingin berkongsi peristiwa.. hehe...

Aku tak tahu yang aku ni kreatif juga orangnya... hehe... baru-baru ni aku sempat menolong Lia untuk membuat persiapan perkahwinan dia... Rupa-rupanya aku hebat didalam menggubah bunga tangan.. hehe *padahal cucuk-cucuk kasi bulat jer..*


~Ini adalah hasilnya... Bunga Dip... buat bunga tangan.. hehe.. makaseh Lia kerana telah memperkenalkan mende ni kat kitaorang.. hehe~

~Posisi atas.. Cun!!! ~

~Ini bunga Lia punya yer.. aku nyer tak tahu bila ehh.. Kena tanya Jejaka Masa Hadapan.. hehe~


~Inilah tenaga kerja yang beriya-riya.. hehehe... yang tengah tu Lia yer.. Lily tak lupa jua.. hehe~

Nota nak kena kaki :

Miss my Jejaka Masa Hadapan.. Kadang-kadang rasa tak sabar nak menanti hari minggu.. kerana hari minggu je Jejaka Masa Hadapan dapat meluangkan masa dengan diri ini.. :'(

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails