Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

13 June 2011

~Sweat , blood and tears to Penang~ Finale

Okeh-okeh.. cepat-cepat habeskan entry bersambung-sambung ni.. Hehe..

Entry sebelumnya penuh dengan isu-isu yang menyebabkan air liur meleleh laju.. Hehe.. Jadi entry kali ini perlulah dikurangkan isu tersebut.. Hehe...

Kisah kali ini adalah.. Aku nak citer yang sebenarnya pada malam sesat itu sebenarnya aku memang dah pusing Prangin Mall sebenarnya.. Gaint itu adalah di dalam Prangin Mall... So.. hari yang berikutnya kitaorang pergi ke Prangin Mall hanya untuk melantak McD semata-mata...



Pica~ Makaseh Encik Google

Inilah Prangin Mall.. MAcam mana tah aku boleh terlepas pandang.. Mungkin disebabkan oleh jalan satu hala yang banyak membuatkan aku tak tentu hala... Apa pun layan McD.. dan khabar gembira dari McD adalah.. pada beberapa Jun.. Beger GCB yang sedap tu nak kuar balik.. Muahahaha.. I like.. nanti Aku nak gi lagi.. hehe...

Tapi apa yang paling aku benci adalah. Kenapa asyik-asyik sesat ahh.. Mana tak nye aku cakap sesat.. Prangin Mall ni adalah sebelah Komtar... Bila nak balik.. tah pusing jalan mana tah.. sampai nun jauh disana aku melihat menara komtar ni... bila pusing-pusing balik.. elok je komtar tu sebelah aku balik.. Naik angin satu badan... Urppp...Urppp... kuar angin....

Okeh-okeh.. skip-skip perjalanan holiday.. *mangko kalo semua mende nak diceritanya*

Hari last.. dah selesai semua.. kitaorang check out pada jam 11 pagi... Terus ke Tesco Sungai Dua.. mam kat sana.. sambil menanti adik aku dr USM tu datang.. Bosan aku menunggu kat situ.. Apa lagi layan chicken chop... cop.. cop.. memang sedak arr.. terhebak.... Mushroom .....

Lepas adik aku selesai semayang jumaat.. Kitaorang berangkat ke QueensBay... KEke.. apa yang ada disana.. Jalan -jalan sudah.. hehehe..


Pica ~ Well macam biasa... Cik Google...

QueensBay Mall.. Benarkah ia yang terbesar.. Hehhe.. Yele Kot.. Aku tak jejak setiap pelusuk lagi pun.. Hehehe~ Arghh bila tengok QueensBay. yang terbayang adalah Takoyakinya.. Yummy.. I like... I want.. hehehe...

Okeh.. macam nak ditamatkan je kisah ini disini.. Moga banyak lagi kisah yang dapat dikongsikan lepas ini.. Hehe~


3 Komen:

ShErA said...

shera dah lama tak pegi Penang... tapi, kalau pegi mesti sesat jgk la... shera tak sesat kalau nak pegi beli jeruk je... hehehe

diana said...

jalan2 cari pasal ke jalan2 cari makan ni??
hehehhe

~Fizah Rahim~ said...

Shera : Hehehe. tu la.. dulu selalu beli jeruk.. tp dah selalu sgt.. sampai tak habes2.. berkali2 g penang pun yang dalam peti xabes lg.. hehe

Kak Diana : Hehe.. cari makan le.. kalo cari pasal lain citer nye nanti.. hehe

Related Posts with Thumbnails