Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 July 2011

1Malaysia Printing Taman Universiti Parit Raja - Edisi Khas

Akhirnya.... Akhirnya....

Apa yang akhirnya....

Akhirnya ada gak yang respon pasal 1Malaysia Printing tu..

1Malaysia Printing Taman Universiti Parit Raja

Untuk info sila klik link diatas...

 

Dan hari ini seorang yang menamakan dirinya Anon telah memberi respon di ShoutBox aku... adakah Cik Anon ini kakak yang besar itu.. atau Cik Anon ni adalah Cik Annoying...

 

So ye Cik Anon... Memang ini yang saya nak buat bila mana saya dah cakap saya takkan menjejakkan kaki kat kedai 1Malaysia Printing Parit Raja.... Waktu teman-teman saya berurusan dengan pihak 1M Printing memang saya dah kata saya takkan pergi menyerang kedai tapi ini cara saya menyerang...Anda tersilap orang la... saya dah cukup bersabar ... tapi bila tiga kali kesalahan yang sama terjadi.. saya tak tahu pekerja anda pekak atau bangang...

 

Kalau servis bagus orang takkan kata... Ni memang hampeh... anda boleh cari baju keparat saya kat kedai tu... Warna Oren Coklat.. Nama Fizah Rahim... Anda nak pakai pun boleh... saya tak rasa saya nak pakai baju hasil dari kedai yang tah apa-apa.. macam saya kata.. saya takut terkena badi... Duit tu.. takpe la.. amik la... Kenangan pahit tu takkan boleh diganti balik dengan wang ringgit....

 

Harap maklum..... 

p/s : saje buat tajuk nama kedai.. sebab senang sikit orang nak search kat Google...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails