Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 September 2012

~Meniti hari-hari - Dingin....

Yosh !!!

Meniti hari-hari penganggur...

Aiyaa.... Hari ni hari yang dingin... Sejuk... Lembab.... Macam tulah juga perasaan aku sekarang ni.. terasa sungguh dingin.. mencucuk-cucuk ke setiap rongga tulang... Yolah.... Hujan je dari pagi sampai malam.. Mau tak sejuk.. Aiyayayaya.....

Satu lagi hari berlalu begitu sahaja... Hari yang lembab membuatkan otot-otot aku kurang berfungsi.. Impian nak jadi Rozita Che Wan pun berkurangan la ni.. Terbayang-bayang wajah Shanie ... Ohhh...Ohhh.. Tidak.... Tapi nak buat macam mana... Bila malas itu menguasai.. Otot-otot bagai tidak dapat dikawal oleh minda..  Graviti katil yang tinggi.. Menyebabkan aku hanya berjalan dan bergerak didalam igau... Minda berfikir.. Fizah.. Wake up... Wake Up... tapi aku hanya bangun didalam igau... Realitinya aku masih dikatil... Terbaring.... 

~Trimas EnChek GOoGLe~


~Aaaa.. Malas... Tapi nak online.....~

Rumah masih tonggang langgang.. Bagai dilanggar garuda... Aiya... Macam mana ni... Mana nak mula dulu ni.. Last-last remote astro yang aku mulakan dulu... Button 611 aku petik... Yeah Ceria... Um.... Tapi aku lebih suka tengok Adventure With Finn And Jack at Channel Nickelodeon... Tak pun... SpongeBoB.. Aiii... Minda aku makin lama dipenuhi dengan kartun...

~Trimas EnChek GOoGLe~


~Tidoq... Like Finn and Jake....

Kenapa aku memilih kartun.. Sebabnya... daripada aku berkhayal tengok filem or drama.. baik aku face the non reality story... Bahahaha..

Argh... Apa nak jadi.. Sila rajin fizah.. Sila Rajin....

Tapi penambahbaikannye.... Tarikh konvo dah konfem.. Hehe.. 3 dan 4 Nov 2012.. Yayy..... Aku dah tempat hotel.. tapi dapat 2 hb je.. takpe la dari xde.. Hehehehe....


Konvo Diploma PUO dan Konvo Degree UTHM....

Note :

Weather : Masih cuaca yang sama.. Mendung... Dingin...
Mood : mula rasa tak berguna... Keje malas.. buat keje rumah pun malas..
Finance : RM 185 .. Aiya... Bayar Deposit Hotel.. Kurang dah.. Adehhh.... 

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails