Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 March 2010

~ Jeles ~

Cuba tanya aku sekarang ni... apa yang aku akan jeles bila orang cerita kat aku...

s- Fiza.... fiza.... apa yang ko jeles ehhh bila orang cerita kat ko eh....????

J - Apa ehh.. Heheheheheh.. Banyak la bende yang aku jeles...

Aku sangat jeles bila tengok orang yang pandai... cantik ... berbentuk badan cantik...orang yang bekerja... orang yang mempunyai kerjaya yang bagus...  orang yang saling sayang menyayangi.... orang bertunang.... orang kawen....

itula yang paling jeles sekali... Orang kawen.. huk2x..
Bila nak kawen ni....????
Waaawaaaawaaaaa..


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails