Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 November 2010

~Aku balek kenduri~

Assalamualaikum.. dan salam berbicara..

Hoho~
Walaupun baru je beberapa jam tak menjenguk blog..
Rasa dah beberapa hari dah ha...!!
Hehe...
Aku baru je balek dari kenduri kawen kawan-kawan aku..

Kenduri 1`st kat Kg Bekor Manong..
Halija dan Pasangan...
Ni member waktu sekolah menengah..
Alololo.. Jelitanya kau....
Ala-ala DatO` Ct..
Huhuhu...

Kenduri 2`nd Kat Tambun... Ipoh...
Norahah dan Pasangan Fizi...
Ni member waktu Kat Poli Ungku Omar ni...
Alololo... kau still maintain gitu..
ala-ala anak patung barbie..
haha

Dah..dah.. aku penat..
Jap-jap g baru aku cerita panjang..
Hehe..
daaaa~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails