Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 November 2010

~Apa bau hangit neyy~

Assalamualaikum Dan Salam Berbicara...

Uhuk... tido pagi aku telah diganggu oleh bau-bau hangit..
Aku mencari-carilah gak.. bau akukah itu..
Tidak... Bukan terbit dari ketiak aku...
Sambil membuka mata...
Aku terus turun dari katil..
Jalan ke bawah..
Mana la tawkan .. semalam aku masak lupa tutup api..
Tak jugak..
Last-last malas aku pikir..

Dalam mamai-mamai tu sempat lagi..
Aku pergi ke bilik adik aku...
"Padel-padel  jap g buang sampah kat luar yer.."

Haha.. ternyata aku sangat malas nak berurusan dengan sampah durjana..
Last-last online...
Gi buat BlogWalking.. Ada gak Yang aku Buat BlogJoging...
Dan yang paling best aku buat BlogRunning...

Huhuhu...

*JEles tengok blog-blog yang tercalon anugerah tu.. isk.. aku bila la gamaknye.. mcm idak jer.. wahahahahaha*

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails