Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 November 2010

~Aku dan tett..Tett..TEttt~

Disuatu kisah ... Sebelum Mak g Mekah

Aku Chantek : Mak nak kete.. Hehehe....

Mak : tengok la mcm mana tanya abah. Abah yang bayar bulan...

Disuatu kisah lagi .. Ketika Mak di Mekah...

Tokk..tok..tok... (bunyi pintu bilik aku kena ketuk)

Padel DuRjana : Kak Ngah..Kak Ngah.. Ada berita dari Mekah ni.. Cepat baca...

Msg Mak aku : Kak Ngah dah reti bawak kete ke.. Nanti kalo dah ada kete .. Kete padil amek kan...

Aku Chantek : Manaaaa pulaaakkkkkkkk..... angah yang mintakkk duluu...

Padel DuRjana : Hahahaha.. Tak tahu.. tak tahu.. ni msg dari Mekah ni....

Aku Chantek : Ceh.. banyak le ko..... ~

*simpulnya.. aku nak kete.. aku nak kete.. hahahahaha*

Mood: Ceria.. Hehe. Menikmati hari-hari di Perak
Jiwa : Gembira.. Johor here i come.. hahaha
Cuaca: Cerah.. sejuk juga ada...
Kewangan: ~EmpTy~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails