Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

15 November 2010

~Berusaha~

Salam.. Salam bicara di pagi buta. Isk. Bila dikenangkan aku memang dah bosan nak makan ubat hari-hari. Kalau dikirakan tahun dah banyak tahun dah. jenis ubat je berubah-ubah mengikut masa dan doktor. Tapi sekang ni aku dah stay dengan ubat yang satu..

Yess.. Alhamdulillah dos ubat aku pun semakin lama semakin dikurangkan. Tu la doktor cakap dari dulu dah jaga kesihatan.. Turunkan berat badan mesti dos ubat pun turun. Dulu aku malas sangat-sangat nak dengar cakap dokter ni yelah ubatkan free.. Hehe just masa nak makan tu je memerlukan masa yang free..

Dulu sangat payah nak makan ubat. mau tak payah 3 kali sehari. Selalu yang tengahari mesti aku skipnye la.. hahaha.. Tapi bila dah start ubat yang baru ni 3 kali dah dos aku dikurangkan.. Hehe.. kepada 10mg sehari. Hey2x..

Berusaha .. berusaha demi kesihatan diri ini... Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....!!!

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails