Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

15 November 2010

~Coretan Hellow-hellow ~ Kisah Cik Yam dan Abg Dolah...

Assalamualaikum.. Salam helow-helow hari ini..

Hellowwww... Semakin hari semakin jelek aku memandang kearah muka lappy ni menghadap buku wajah (cilok ayat fira) . Aku tak bosan atau jelek bila memandang perkara yang berpekdah , sekurangnya dapat jugak menambahkan ilmu pengetahuan aku. 

Yang aku jelek membaca status-status jelek.. Daaaaa~ ada aku kisah korang couple. Lantak korang la nak couple ke tak ( mesti ada orang cakap " eleh dia ni dengki la tu...") Hellow.. aku tahu la aku tak couple lagi sebab aku tak chantek dan gemOk.. so aku sedar.. ( isk.. sepatutnye aku cakap aku nak mengelakkan maksiat.. ades) tapi dah couple tu tak payah le nak buat-buat status menyampah kat pesbuk tu. Tolonglah jangan membuatkan aku rasa nak muntah tiap kali nak mengadap pesbuk tu..

Waktu berchenta .. BAik kO punya papa mama , baby cayang, busuk manja.. arghh.. benci aku... kang ditakdirkan clash.. amek ko...  semua kuar.. ( aku tak boleh nak tulis.. blog ni membawa imej sopan santun disukai ramai....) kat pesbuk tu jugak mengkome nak cakap. Biadap sungguh.. Eiii tampa kang.....

Hellow... aku juga rimas la nak membaca ayat-ayat kau sehangat api kat pesbuk tentang "makcik & pakcik" yang dah kawen ni" ( makcik pakcik laaa kan dah kawen.. kena terima hakikat......) Cik Yam... rasa nye kome ni dok serumah kan.. nape le nak dikabokan dalam pesbuk ni jugak.. Laen le kalo Cik Yam ni duduk lain negara dengan Abg Dolah tu... yele.. Obersee.. nak calling-calling mahel... kena la taip je kat pesbuk tu.. Kalo setakat jauh tapi dalam Malaysia je.. SMS le Cik Yam.. You need every jiran & kawan tahu perasaan chenta yang mendalam Cik Yam terhadap Abg Dolah ke... Aiyoyoyo... Cerita dalam kain sila simpan dalam kain.. KalO dalam kain pun dah terbukak luas...Nak cakap apa lagi...

Daaaaa~~ Kang ada orang masuk campur hal house stairs tu kang berang. Cakap ada je yang nak kaco Abg Dolah yang semakin hot tu... Hellowwww.. Sape Abg Dolah tu pun aku tak kenal... ISk.. Akhir kata CIk Yam jaga la papa@bucuk@cayang mike tu yer.. Yang Abg Dolah pulak ni.. yang takmo paham-paham pasal.. Tengin ke apa... dah kalo mama@baby@manja tu memang sayang kat Abg Dolah nape bila letak dalam pesbuk baru nak rasa high.. Demand le tu.. Banyak le ko Abg Dolah.. Bikin aku mual je...

Ohohoho.. Adakah ini luahan hati seorang single?... Hahaha... Daaa~ ada aku peduli.. Lantak aku la.. nak cakap apa pun... Jodoh maut ditangan Tuhan.. Usaha tetap ada... TAwakal itu penting bagi mengapai redha Illahi.....~

~Tamat sudah coretan hellow-hellow~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails