Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 November 2010

~Coretan Hellow-hellow ~ Apa kisah ni.. nak remove-remove ney

Assalamualaikum.. dan salam hellow-hellow kembali...

Hellow... hari ini aku nak berkongsi perkara yang aku sendiri tak paham. Mungkinlah sebab aku tak pernah merasainya kowt..
u 'oll selalu tak tengok mana-mana couple yang dah clash ni. Mesti nak remove-remove frendlist kat pesbuk tu. Hek eleh.. Wut da nasi himpit...!! Daaaa~ Apa kes u`oll. U'oll yang clash yang jadi mangsa pesbuk tu jugak..

Aku tak paham le. Kenapa.. Adakah kerana dah taknak ada hubungan dengan ex u'oll termasuklah hubungan secara maya u'oll nak remove-remove ni. Alah u'oll....walau pun u'oll dah remove frend tu. KAdang-kadang u'oll mesti akan click gak kat profile tu nak tengok perkembangan ex u'oll kan... Kalau private naseb la... dapat see da picture only ok.. mana la tahukan dah berkepit ngan couple baru.. 

U'oll.. I rasa takde salahnya kalau nak biarkan je acc eX u`oll tu bertapa dalam frendlist u`oll. Dia nak tambah couple baru ke.. nak beranak ke. Biarlah.. HAti sakit tu aku pun taw...YElah kecewalah kan.. sape tak saket hati.. Giler ko bai.... kalau ko boleh releks je lepas clash.. Luar yer boleh nampak releks.. dalam hati .. mati...

Paling aku tak boleh blah.. Bule plak pastu dah cool ( agakla .. dalam masa yang panjang) boleh main add-add balek.. Eiiiuwwwww... Wut da Lemang terbakar !!! daaaa~ apa cerita sekang ni. Yelah waktu mula-mula clash tu nak mengata eX u`oll senang sikit kan.. sebab acc dia takde dalam frendlist korang. tak pun yelah nak meluahkan perasaan kepada couple baru pula mana nak eX baca ni.. Kang tak sama cara kang... Dah kena kutuk..

Ehh.. dah..dah.. aku malas nak merapu dah. Yelah aku pun rasa mende yang sama gak. Tapi ni bukanlah couple aku.. Tapi secreto de amor aku la.. Selalu gak aku intai-intai profile dia.. tapi kadang-kadang menambah parah dihati bila ada nama yang disuspek milik dia mengomen kat profile dia. So.. start hari ni.. tak payah dah la aku nak intai-intai.. hati aku dah terluka.. malas dah nak bagi berdarah lagi...

okey.. see u`oll in next story hellow-hellow

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails