Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 November 2010

~Euuuiwwwww .. Tikuuihhh...~

Assalamualaikum.. Dan salam berbicara..

Hohoho..*gelak gaya tangan belah belakang letak kat mulut*
Kembali lagi aku ke dunia aku ni.. Hohoho..

Tadi .. Sedang aku memblogwalking... blogjoging... dan blogrunning..
Aku dengar le gedebak gedebuk kat bawah..
Aku buat bodoh je lagi..

Sekali baru aku perasaan yang botol air aku tinggal satu je yang berisi..
Dengan malas aku pun turunlah tangga..
Sekali aku terlihat..
PAdel dan Sarah tengah melompat-lompat..
Sorang selak sana.. Sorang lompat sana..

Aku tanya la apa hal..
Rupanye ada tikus menyerang rumah aku..
Eeeuuiiiiwwwwww....
Kotor sangat ke rumah aku..
Sampai tikus nak menapak ke mahligai yang indah ney..

Aku dengan berkainnye..
Mencampak botol kosong..
dan terus mencapai penyapu..
Buat gaya ala-ala Nicol Ann David...
Ha.. Hambek ko.. Hambek ko..
Bukan kena pun..
Aku ketuk-ketuk je sofa mak aku..

Nampak macam berani.. Huhu..
Sekali tikus tu menjengah..
Amek ko naseb tak lucut kain aku..
hahaha..

Dengan gaya hampir-hampir
merangkul pingat emas tu..
Aku terus menepuk-nepuk tikus tu...
Ceh.. beliau dengan bergayanya dapat melarikan diri..

Jaga kau satu hari nanti..
Dendam masih membara...
har..har..har....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails