Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 November 2010

~Kenapa aku updated selalu yer..?~

Assalamualaikum dan Salam berbicara...

Kadang-kadang aku terfikir..
Kenapa aku suka update blog .. Haaaa..

Adakah kerana mahukan orang click pada nuffnang aku ke...
tapi rasanya tidak ia tetap begitu juga..

Adakah kerana aku suka melihat analisis pembaca blog aku..
Ataupun aku suka melihat Live Traffic Feed aku...

Huhu.. Secara nyatanya...
Aku suka mengupdated blog aku..
Kerana ini je tempat aku nak meluahkan apa-apa..
Haha.. segala-galanya disini..

Harap dapat dikongsikan dengan semua ..
Tentang apa yang aku fikirkan..

Mana yang baik dijadikan pedoman..
Mana yang buruk..
Hey... suka hati aku la nak letak apa pon..

Apa pun.. Ada aku kisah... If ada yang nak kata-kata aku..

Daaaaa~~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails