Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 November 2010

~Hye..hye.. Bye..Bye..~

Assalamualaikum Dan Salam Hellow-hellow..

Hey... Kembali lagi dalam coretan helllow-hellow... Isk.. 
Hari ni aku nak bercoret-coret tentang chat ney...

Aku paling tensen.. Bila orang PM aku mula-mula..
Kalau aku tengah rajin or orang yang aku berkenan 
memang la aku layan..
Tapi yang buat aku bengang ney..

Dia yang start dulu...
So mestilah dia yang nak sembang ngan aku..
Yang last-last aku yang kena banyak soal apa hal..
Hellow... Apa kes sekang ney....!!!

Aku nak tanya ke... Ades.. kenapa aku pulak..
Tulah kalau rasa nak tegur.. tegur je pastu ckp bye..

Orang itu: Hye...
Aku : hye..
Orang itu : Bye...
Aku : Bye...

Kan senang.. sekurang-kurangnya orang itu pun taw aku masih hidup lagi... Aku pun taw orang tu tengah ingat kat aku.. Tapi takde mende nak cakap.. Kan senang.. Cehhhh

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails