Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 November 2010

~Khemah itu bukan khemah aku~

Assalamualaikum.. Dan Salam kenduri kendara...

Isk.. Tadi bunyi besi-besi kat luar rumah. Adik aku kecoh-kecoh ingat ada orang nak curi basikal cabok dia.. Cabok-cabok pun nak dekat 1000 gak.. ades.. hahaha~

Rupa-rupanya jiran kepada jiran aku pasang khemah. 
Memanglah dah taw sebab abah aku msg dari MEkah..
Suh tanya bila nak pasang khemah..
Sebab nak alih kete..
Hehehe... So adik aku dengan gaya pura-pura tak tahu pergilah bertanya..
Sampai mana nak pasang khemah ni.. Hehe..
Jadi alihlah kete abah yang cat dia pun macam tah apa-apa tah..

Tujuan aku adalah... Ingin menyatakan...

Khemah itu adalah milik jiran aku yer.. Bukan milik aku.. Hahahaha.... sebab aritu waktu jiran aku kawen.. telefon rumah aku yang asyik berbunyi.. semua orang dok tanya kat abah aku .. anak kawen ke.. nape tak ajak.. kawan aku pun call gak tanya aku kawen ke.. nape tak ajak...

Hellow... Kalo aku kawen aku akan ajak le.. Hahahaha.. dah-dah.. sampai sini je.. haha..


~Khemah itu bukan khemah aku~




0 Komen:

Related Posts with Thumbnails