Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

28 November 2010

~Jalan-jalan PEnang Jugaaa~

Assalamualaikum Dan salam Berbicara..

Huh.. Seharian aku tak menjenguk blog aku ini..
Kerana aku baru je tiba dirumah....

Dari pagi tadi sampai la baru kejap tadi jam 10.30malam
Baru sampai dari Pulau Pinang...
Hajat awal hendak mengambil barang adik di USM ja..
Sekali dia bawa pi jalan-jalan keliling pulau pulak..

Mula-mula Apit bawak aku ngan PAdel gi Plaza Gurney..
Isk.. KAlaulah aku kaya... 
Sekali lagi.. Kalaulah aku kaya..
Waaaaaa..Sedih woo tengok brang tak boleh soping...

Ades.. Seyes..
Sakit otot-otot aku..
Aku pergi Taman Negara...
Gila kau.. Aku pakai selipar je apa..
Ajak jalan sampai check point 1..
Sah-sah la aku tak mo..
Last-last jalan sampai tempat duduk first jer.. Hahaha
Teruja kejap melihat "Kayu Ramalan" 
Tapi aku tak boleh blah ayat last sekali...
"kalau kayu tidak kelihatan" Maknanya "kayu telah diambil orang"
Hek... tu tak payah ramal pun aku tahu dah.. bengong....

Pastu... Taman Rimba...
Isk.. aku memang dah saket kepala dah..
Sebab tadi jalan dalam cuaca panas..
Well aku kan Candle Princess... Hahaha
Aku tumpang SOlat jer..
Chantek gak tempat dia..
Tapi aku benci sebab aku takde kamera...
Yang pasti kepala aku memang dah saket sangat..

Hehe.. LAst Lokasi adalah Queensbay...
Perkara pertama yang dicari adalah..
Panadol Activefast.. hahahaha...
PAstu gi LAyan Johnnys...
Isk.. Seyes.. I Like....
Aku suka Spanish Noodles and Honey Chicken..
Walaupun SteamBoat pun kitaorg layan..
Tengah makan sempat lagi order Honey Chicken semata-mata..
Isk.. sampai sekang terasa dilidah.. ISk..

Okeh la.. sini je dulu Coretan aku.. Isk.. Sakitnya kakiiii...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails