Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

28 November 2010

~Zaman Gedik.. Aku rindu zaman itu!!~

Assalamualaikum.. dan Salam Berbicara...

Waktu aku tiba diTaman Rimba..
Ada sekumpulan kumpulan ni buat aktiviti..
Yang ahli dia tutup mata.. Ketua je buka mata..
Isk.. Aku tengok macam best jer..

Teringat zaman dulu-dulu..
Kalau namanya kem kepimpinan..
Mesti ada modul tu..
Yang pastinya anak-anak buta tu
selalu dipermainkan..
Sian.. TErtunduk-tunduk kena tipu...

ISk... Tapi yang pastinya..
Aku rasa jeles dan dengki..
Ya amat sangat!!!!
Bila la aku nak kembali mengedik...
Menjerit ala-ala poyos tu kembali..

Yelah Sekang ni dah GemOk...
Nak Join aktiviti lasak pun rasa malas..
Tapi aku mahu..
Ini bukan mahu tapi malu..
Tapi ini mahu tapi malas..
Hahahaha

Jadi berusaha sekarang ni
menambah stamina..
mana la taw nanti orang panggil g aktiviti gitu..
Hehehehe
Lama dah tak jadi gedik...
Jerit ala-ala aku ni chumels sangat!!!

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails