Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

10 November 2010

~Salah aku la sekarang ni yek...??~

Hari ni tiba-tiba rasa tersentap bila membaca ayat dari Rehan..

Ayat dia ala-ala gini la 

"macam mana ni satu interview pun takde panggil ni.."

Isk.. mahu tak tersentap aku lagi la. Satu pun interview pun tak de panggil aku.. Isk.. Rehan mung ok la.. banyak dah mende panggil kamu wei.. SPA pun dah berapa kali panggil ko kan... Aku SPA pandang pun tak nama aku.. Isk.. Sekang ni semua pakat-pakat sibuk nak amek Mtest untuk KPLI.. aku takde pun (ceh bajet nak sedih.. apply pun idak. hahaha) isk..

Ni pun dapat di panggil untuk training INSEP kat UTHM ni pun aku dah bangga giler dah ni.. Rasa nak tampal ala-ala iklan kat tiang-tiang TM.. Biar pakcik TM tahu aku dapat INSEP... Ada aku kisah ko dapat INSEP.... daaaaaa!!!! dah le kos tak glamer "Automasi Indstri"

Bila tengok orang lain macam senang je company nak panggil interbiu. Tak kisahlah baru nak panggil pun. Tapi adalah juga langkahnye tu. Sekurang-kurangnya kita adalah yang terbaik dalam terbaik tu sebab company panggil..Isk..

Tapi tu la.. Bak kata sorang kawan ni.. TEtttt...
"Ko ni , nak bising-bising takde orang panggil interbiu ni.. Banyak ke company ko apply"

Aku " Urk... takde.. Hihihi"

Simpulnya salah siapa.???. Aku jugak .. kan.... ISk....

Mood: Moody... tiada kawan-kawan mahu bicara...
Jiwa : Jiwa kacau kembali la... eiii
Cuaca: Malam.. GElap...
Kewangan: ~EmpTy~
 
~ No Picture Suitable For This Topic~

2 Komen:

eMLyNn said...

haha.. btol tu temah..
tettt pn dh ckp cmtu..
ntah2 tett dulu pn byk mtk kje kot..
tp i xsure la.. hohohoo~
(mcm le tau benor)
rezeki suma Allah yg kasi..
kalo xmemihak pd kita, mst ada sbbnya..

Unknown said...

Ehhh.. dah balek la.. hahahahaha..
Betul tu jun...
Yelah kalau nak disalahkan sape2x ni memang xpatut sebenarnya..

Sebab ada sebabnya terjadi mcm ni..

Whoosh....~

Related Posts with Thumbnails