Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

28 January 2011

~Hari ini~

YeY Yooo....

Me very tired tOdaY....

Yelah sok nak balek perak dah... Hey..Ho..Hey.. Hooo... Tapi yang jadi masalahnya adalah.. Esok bas kul 8.30 pepagi.. isk... Belum tempuhi pun dah rasa penatnya...

Omg...Omg... 

But tOday sOmething haD happeN.... My Frend got excident at main road in front of enter junction. Aku tengah layan-layan lagu sambil menanti saat dan ketikanya untuk bersama-sama menghantar pulang Ifa ke stesen bas.. Sekali Lia call... She say.... HEy... I got excident at Pintas Jaya entrance... Omg.. Omg...  Naseb derang tak teruk.. kete je teruk...

Takpe la.. babeh.. I hope everything was okey... harap sangat-sangat semua rakan-rakan aku berada didalam lingkungan kasih dan rahmat illahi.. Moga mereka selamat... Amin...

Aku rasa aku rindukan seseorang.. walau kerap aku ingin jauhkan diri.. namun dia terlalu dekat dihati.. uwaaaa.. I miss him very much...

Okeh nak tido... dan esok tiada posting yer.. aku dok dalam bas dari johor nak balek kuale.. kalo xpenat.. memalam sampai rumah aku updated.. hak-hak

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails