Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 January 2011

~StoRy By StOrY for 29 Jan 2011 - Edisi Balek kampung~

Hey Hoo....

Akhirnya selamat juga aku sampai ke Kuala Kangsar yang indah ini.. Huhu...

StOry Hari ni aku nak Buat Macam SBS aku laaa.. Heehe

~1` StOry~

Perjalanan hari ini bermula jam 6.45 pagi.... Waaa.. Giler kaw... Hari kelas pun aku tak seskema ini.. Isk.. Tapi dah terpaksa naik bas untuk ke BP.. so ... dengan bangga dirinya aku menyiapkan diri dipagi hari. Burung-burung pun baru nak kuar mencari rezeki.. haha

~2` StOry~

Tengah tunggu bas tepi jalan tu sekali hujan pulak turun.. Sabo je la..naseb tak hilang make up aku.. Hak..Hak.. Naik je bas naseb baik dapat tempat duduk.. Tapi yang benci tu.. Driver bas semua perhentian nak renti pun.. Padahal bas dah penuh giler...Arghh geram aku.. dah la lapar sekali ada bau roti canai.. Woiii.. sape makan roti canai dalam bas yang penuh sesak wei... bengong tak ajak aku...

~3 sTorY~
Aku rasa macam aku dah tObat nak nek BAs tRans.... Gilak kaw... Seat sempit gilak... Kaki aku dah la runcing panjang menanti patah... Cukup-cukup je kaki aku.. sekali dak pOmpuan dOk depan aku memulakan aksi tenginnya... dia boleh jatuhkan seat dia... Bongok.. Aku taw tu dak UTHM gak.. tp aku tak taw macam mana dak bOngOks camtu bule masuk U haaaa..... Patah kaki aku.. LAst-last hilang sopan aku.. Jadi Otai.. Kaki atas kusi... Lantak ko kalo rasa kena ketUk.. aku pedUliks...

 ~Gambar Cilok PokCik YahOO~

~4 stOry~

Bas dari KL ke KK pulak aku dapat seat single.. hek..hek.. yang ni sedap.. Tido je manjang... Malas aku nak pedulik orang kiri kanan.. Just yang tak best pemandangan depan aku... Ewah...ewah... waktu mula naik bas siap duduk seat lain lagi.. * i mean ada couple ni*.. Sebab pompuan tu kakak dia antar kot.. Yang laki tu duduk seat lain.. nampak macam mature.. tapi gaya.. ades... cam tah apa-apa.. gerak je bas.. Omg... Omg... Tiba-tiba tukar duduk sebelah-sebelah.. Wuttt da Fish....!!! Hellow.... awat yang hang nak sorok sangat tu... Ceh.. bajet baik depan famili yang aku menyampah ni.. Blah laaa lu.... Jangan nak cakap aku jeles plak.. Xde nye teringin... Eiuuuuwww

~4 StOry~

Hey..HEy..Hey.. I got my life back.... A lot of cartoon... Now... i`m rest from falsafah.. psikologi and what evaaaa..... ME nak enjoy kat umah lu eh.. tapi kena spend masa gak untuk siapkan falsafah.. hahaha... plan nak korek balek buk~u abah yang lama.. waktu dia amek degree EDU dulu. hak-hak...

Dah le tu.. aku ngantuk dah.. hehe.. Mau tidoQ.. hahaha




0 Komen:

Related Posts with Thumbnails