Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 January 2011

~PTPTN dan Aku~

Yezza.... Alhamdulillah.... Finally... Muahahahaha....

PTPTN telah mengapprove permohonan aku.. Har..Har...

Yelah itu je la yang mampu nak di apply... Bagi menyambung nyawa di bumi UTHM yang indah ini...

Tapi ini juga bermakna.... Pinjaman aku sudah makin bertambah...

Giler kaw bai.... Rasanya kalo buat kawen ni ... Ceremony aku dah yang paling grand pix kat seantero Malaya... hahaha...

Yelah.. Kira aku buat koleksi dari Diploma aritu... Pehtu waktu first degree aku pun ptptn jugak... Ni sambung master pun ptptn gak... Kira aku membesar dengan duit ptptn...

Tujuan aku menulis blog berkaitan entry ni bukan nak menunjukkan aku dah buat banyak pinjaman.. tapi untuk mengingatkan aku di masa hadapan.. Hey.. Hey... jangan lupa bayo sudey... tak dapat nak g naik Haji... G umrah ke... tak pon cancel honeymoon oversi bekos tak bayo PTPTN.. hahaha


Nota nak kena kaki:

Bila rindu itu datang... Terasa diri ini semakin dilupakan.. isk...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails