Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 January 2011

~Akhirnya... ~

1. Pedagogi - Draf - Report - Slide
2. Kritik jurnal - pening sudah - hantar 28hb Jan
3. Present Falsafah - search for Ilmu wahyu & Ilmu aqli` data - Yay.. very islamic topic-
4. Pedagogi - Search item for assignment II - Mana nak cari modul Poli ney
5. Techno - Search info at politeknik or sekolah teknik about their learning and learner technique
 
~~~~~~~
Yezza.. Akhirnya.. It seem i had finish another work... Yezza.. Banzai...Banzai...
 
But... I`m not really satisfaction with this work... Hehehe...
 
Hahaha... Lagi pulak tu kan.. aku rasa aku kena baca balek apa yang aku taip dimalam hari... Kira kena baca didalam keadaan paling normal..
 
Biasa malam-malam ni aku bukannye normal sangat.. hahaha.. otak lebih kepada jiwang-jiwang dan puitis.. Hehehe...  
 
Mana boleh diselitkan ayat jiwang dan puitis didalam kritikan jurnal.. gile ke hape.. lain la kalo aku tulis surat chenta... hehe...
 
 Tapi peritnya rasa.. penumpuan yang paling jitu pernah aku berikan dalam menyiapkan tugasan yang diberikan.. dari hari khamis aku dah menetap didepan netbook aku.. itupun isi jurnal aku dah kuar kan dah dalam beberapa hari sebelum ini...
 
Uh.. Penat sangat walau kaki aku tak bergerak.. aku rasa nak pegi joging kat stadium sekang gak... Yelah aku banyak guna otak... tapi beb.. guna otak lagi penat dari kerja yang berat-berat ni.. Yelah badan letih otak pun letih... 
 
omg omg omg.. macam tak percaya dah siap... isk.. rasa nak nanges wei... .. weii dengar tak ni.. aku nak nanges ni... hahahaha..
 
~~~~~
Nota nak kena kaki:
 
Thanks to Fahmi Yusof... bekos today he had gave me some motivation. Iya.. Aku tahu Allah akan membantu hambanya... Tapi seperti yang aku katakanlah... dimana pula bahagian aku membantu agama Allah... Takpelah.. asal kita ikhlas dalam menuntut ilmu pun cukup sudah.. cuma seperti diri ini selemah-lemah insan.. Moga jalan yang ku pilih benar agar dapat mendidik anak bangsa dikemudian hari.. Amin...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails