Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 February 2011

~Aku sakit~

Arghhh....!!!!

Sakit kepala sebelah.... Dah beberapa hari dah ney...

Adakah aku kena migrain.... Doyay...

Aritu sakit perut sampai tak boleh masuk makanan mesti keluar balik...

Adakah aku kena gastrik.... Doyay....

Sekang ni suara aku hilang.... Asyik batuk jer...

Adakah aku kena sakit tekak... Doyay...

Ya Allah banyaknya dosaku.... Kerana itu banyak juga sakit yang kau timpakan kepadaku agar menjadi penyembuh dosa-dosa kecil....

Sabar je la...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails