Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 February 2011

~Fiza Speechless~

Omg....

Fizah now takde suara...

Sakit tekak ni datang tiba-tiba jer.. Tapi yang aku perasan aku akan sakit tekak kalau minum air manis yang takde ais... Aritu bule aku layan F&N strawberry suam kat rumah kawan aku...

Last-last inilah akibatnyer.. 

Bila

Fizah - Ais = Fizah is Loser.....

Waaa... sekang ni aku umpama berbicara dengan diri saja.. Hahaha... Naseb baik la presentation Pedagogi dah lepas.. Falsafah ngan Psikologi lambat lagi... Moga dah ada suara nanti.. Hehehhe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails