Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 February 2011

~Sekali lagi Fiza Demam PRK... Srot..Srot...~

Hey Ho...

Hari ni dengan semangatnye aku dengan dak rumah aku pergi joging kat kampus UTHM... Bajet nak tengok mamat hensem kampus baru FPTeK..

Waktu nak buat warming Up... Up.. Up and away.. Eh.. Silap puLoks... Hahaha...

Tengah tertungging-tungging tu... tiba-tiba...

Assalamualaikum!!!!!!.... Giler kaw kuat giler... Aku yang tak berkaitan pun terkejut dengarnye.. Rupernyer... Ada calon PRK tengah promote diri untuk di undi....Hehehe.. Aku gelaks je...sempat la gak aku suruh dak umah aku kedalam sikit sebab malas nak dipromote.. Hahahaha...

Tiba-tiba teringat kat entry aku tentang PRK setahun yang lalu...

Apapun Enjoy that Entry by click this link ---->~ Siri Fiza Demam PRK ( Srot2x tarik hinguih ) ~

2 Komen:

shaukimaravilla said...

PRK =pilihanraya kampus@ pilihanraya kecil parlimen atau adun?
kirim salam kat hafiz ye=)

~Fizah Rahim~ said...

Yang dinyatakan kompem-kompem la Pilihan raya Kampus...

Hurm.. apis der kat Penang.. jauh tu nak kim salam.. hahaha

Related Posts with Thumbnails