Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 March 2011

~Maaf~

Maaf ~

Aku tipu diri aku....
Aku tipu perasaan aku....
Aku tipu gerak langkah aku....
Aku tipu percakapan aku....

Maaf~

Jujur aku kata aku tak boleh tipu diri aku...
Jujur aku kata aku tak boleh lupakan kamu...
Jujur aku kata aku tak boleh pisahkan diri aku dan kamu..
Jujur aku kata aku tak boleh biarkan hari-hari berlalu tanpa kamu...

Maaf~

Walau perasaan kita tak sama aku tetap sayang kamu...
Walau perasaan kita tak sama aku tetap rindu kamu...
Walau perasaan kita tak sama aku tetap teringatkan kamu..
Walau perasaan kita tak sama aku tetap macam dulu...

Maaf~

Benar-benar hati ini telah ditipu oleh diri sendiri... Lama aku biarkan nama dia berlalu pergi.. Namun perginya sebentar cuma.. Umpama memberi peluang merasa pengalaman yang lain.. Namun dia tetap yang dihati .


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails