Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 March 2011

~No Title~

Kerjha banyak lagey....

Khenapa kejha banyak lagey....

Matha dah penhing dah.. Hek-hek

Omg.... Apa yang telah terjadi... tragedi oktober... *nyanyi ala-ala Awie*

Kenapa sekarang ni aku malas updated blog... Owh.. mungkin sebab aku rasa dah takde sape yang baca blog aku...

Pergi dan berlalu bergitu sahaja...

Takde sape nak komen... Takde sape nak tinggalkan jejak... 

Rasa macam syiok sendiri je... Mungkin orang akan cakap.. Eleh.. memang la takde sape nak baca ayat tak hot!!!! Cool pun tidak... Suam kuku kamben jer... Eiiii...

Entry aku tak sehebak blogger yang hebak-hebak... Pula tu kawan-kawan aku bukanlah terdiri daripada blogger.. Itu sebab nye follower aku sikit walau dah dua tahun setengah aku berkecimoung dalam dunia blog ni..

Ehh terluahkan perasaan la pulak...

Apa pun blogging is best!!! cool blog pun best juge... Hehehe

Arios Mambo!!!

1 Komen:

eMLyNn said...

ada lagi ni ha readernye..
hehehh..
silent reader gitu..
muahahahahh~

Related Posts with Thumbnails