Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

15 April 2011

~Cerita tentang semalam~

Story About Yesterday!!!!!

Semalam aku sempat sekejap je duduk kat rumah Kuale :'(... Tengahari sampai... Malam tu balek balek Batu Pahat... Wut The Fish...!!!!!:O ... Macam la Kuale Kangso tu sebelah ngan Batu Pahat... Waaaaaa....

Balik-balik je.. Mak g keje balik... Terbongkang jap tido.. ades.. sungguh penat... Kak Ilah pun pulang juga ke rumah.. ngan kawan dia.. sekali dia nak makan laksa sarawak... So.. sempat la aku masak laksa sawak dulu... 

Mak balik beli nangka..So .. masak pengat nangka sekali. Wallah... :)


p/s: Gambar aku kat dapor.. Giler.. masak guna kasut but.. hahahaha.. :D

Namun kegembiraan dunia memang telah dinyatakan adalah kegembiraan yang sementara.. Doyay... Sabo je la.. Abes masak semua... Rehat kejap.. Kul 12 malam start bertolak balik g Batu Pahat... Sepanjang jalan aku tido je.. Memang penat...:'( sangat penat.. waaaa.. Tapi aku nak balek Kuale lagi.. Waaa..

Pagi tadi bangun-bangun je tido.. "Ehhhh.. bokpe doh ada kat Parit King ni.. Ceh.... Benci aku.....'



p/s: recall gambar semalam.. hahaha.. malas nak lukis balek.. hehehe


So... Yang dapat disimpul matikan disini adalah.. Duk la Parit king ni elok-elok.. Study la psikologi... ada pre-test kan.... ada present lagi kan... Waaaa.. nanti kita balek kuale lagi yer... Yer.. Yer...


 p/s: Urk... meh baca buku.. meh......

moral pada aku : moga-moga nanti bila dah keje.. tiada alasan kenapa aku tak balik kampung selalu... Alah Malaysia ni bukannye luas sangat... kadang-kadang aku hairan pada orang yang dua tiga tahun tak balik jenguk mak abah kat kampung halaman... Busy sangat ke... Luangkanlah masa sehari dua pun...(setengah hari pun bule kowt... :D) ... Moga pesanan ni aku ingat sampai bila-bila walau dimana jua aku bekerja nanti...

~Arios Mambo~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails