Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

15 April 2011

~Contest Alya : Aku dan Alam~

Salam..... Hey... Hooo...

Hari ni aku tiba-tiba rasa nak join contest... Contest ni telah di tag oleh  Cik Fira ..... Kenapa aku rasa nak join contest ni.. Ini adalah kerana... Banner bagi contest ini mengingatkan aku kepada kampung aku di Chenderong Balai.. Teluk Intan.. Sawah dia... Pokok yang sejemput je tengah-tengah sawah tu.. menggamit kenangan betul la... *meleleh air mata.. teringat kat arwah opah ngan atok....* 

Indahnye kenangan ketika itu.... Isk.. tangkap jiwa rasanye.. tapi biasalah ... nama pun kenangan mestilah sesuatu yang perlu kita kenangkan.. waaa.. waaa.. teriak seover hati.. waaa.. waaa...

Ok Sadap... kata nak join contest .. yang ko merepek pasal pa... eiii.. Okeh....


syarat penyertaan :

1- mestilah menjadi follower Alya. ( sudah baby !!! blog yang chumils... urk.. ni bukan ayat bodek taw....!!!!)
2-buat satu entry pasal contest ni..jgn lupe letak banner diatas dan link kan terus pada blog Alya. ( Sudey.. gambar yang chantek..)
3-letak tajuk entry - CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM .( ketika menaip ni dalam usaha menyiapkan entry pasal contest nye.. sabaq no... sabaq....)
4-letakkan gmbr yg bertemakan dgn alam semulajadi, contohnya gambar korg dkt sawah padi ke, gunung ganang, sungai etc dan yg penting mesti ada gmbr korg terpacak dekat situ ! ( jap ehh... upload jap... ok sudah... tengok kat bawah tu.. ehhhh.....)
5-contest terbatal jika peserta bawah 30 orang! ( eiii jangan leeeee.... jangan... kalo 29 orang mcm mana.. batal gak ke.. alooooooo)
6-tarikh tutup 30 April 2011. ( baik.. saya tahu.. sekang 16/4/2011)
7- Tag pada 5 org blogger dan pastikan mereka tahu mereka telah ditag. ( pikir jap.. hehehe.. :) ada kat bawah tu.. ada...)
8-Letak URL entry pasal contest ni pada comment box di bwh..jgn letak pada shoutbox! ( okeh babeh... i know...hehehe)

Okeh... Ini gambar aku , kawan-kawan dan alam... (ehh kuar topik tak...... tak kan... sebab ada aku dengan alam... just tambah kawan-kawan je.. heheh)
Gambar aku dan kawan-kawan ala-ala cover album di Bukit Soga Batu Pahat...  (nampak tak aku.. ada tu.. yang belakang sekali tu pakai baju kuning.... :>
Okeh... Sekarang aku nak tag kawan-kawan aku... Harap derang join sekali la... hehehe
Ok... siap.... Hehehe.. Daaa.. moga berbahagia di ENtry yang lain...
~Arios Mambo~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails