Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 April 2011

~I`m home again~

I`m Home Again!!!!

What..!!!!! Why again... Yezza.... 

Ini adalah kerana.. saya berada dirumah sekali lagi setelah 2 hari yang lalu saya pulang ke Perak dan kembali ke Johor dalam masa setengah hari....

Yaa.. Kini berada di rumah di Taman Bunga Raya.. Kuala Kangsar... Moh kome... moh balek kuale ... Hahaha... 
Akan dipastikan balik lama sikit.. Tapi study jangan lupa.. aku siap bawak bekal.. Buku Falsafah... Buku Psikologi... Dua subjek yang lecturernya adalah bersahabat baik.. Yezza... Ustaz Husin & Dato` Kamarolzaman... I will do the best for this subjek.. Hehehe...

Okeis.... Arios mambo.. Bila kat umah mula laaaa... semuanya malas.. hahahaha.. layan katun... enjoy da channel 611...612...613..614...615... hehehehe.. sape kata tengok kartun tak boleh belajar tinggi-tinggi.. hehehe

Doodle aku tak best sangat.. ehee.. idak le mantops macam doodle orang lain.. aku guna paint je.. tangan tak bule bengkok gambo tu.. so dah macam orang break dance dah haaa.. hahaha

Nota nak kena kaki:

Kenapa kamu sangat manis haaa... *sweet kata orang.. hehe* ... saya risau nanti saya akan suka akan kamu.... Hehehe...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails