Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 April 2011

~Jejaka Masa Hadapan punya story lagi~

Salam...

Lama rasanya tak berbicara di blog ni..

hehehe.. Kerana ada tempat yang lebih indah berbicara...

Ehhh.. bukan aku cakap aku nak tinggalkan blog ni... Blog tetap blog tapi buah hati lagi penting... Hehehehe...

Semakin hari semakin sayang terhadap Jejaka Masa Hadapan saya... Moga dia pun sayang saya macam saya sayang dia...

Urk... aku sendiri baca pun rasa pening rasanya... giler jiwang.. hehehehe.... *muntah hijau rasanya...*

Tak pe la abaikan... yang penting aku kena tumpukan kat final exam ni... Ades.. baca sehelai je fikiran dah merewang tempat lain.. Tak bagus aku ni.. Eiii.. study la labu... hehehe...

p/s : macam ni kah.. hehehe.. miss my Jejaka Masa Hadapan... 


Nota nak kena kaki:

Kata dia sering membuat aku tersenyum... hehe.. giler senyum sorang-sorang.. hahahahahaha



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails